(M)ystad

Idag har det vart en mysdag med oväntade inslag i -

Vaknade hyfsat sent. Dagen börjar med den vanliga seden att lägga sig en utav solstolarna och bara njuta men eftersom värmen nästan tar kål på mig fick det bli en liten tur i poolen för att sedan åter bege sig till den dåååå varma och sköna solstolen. Helt plötsligt blir man väckt av sin mamma - ja, jag vet det är inte bra att somna  i solen men jag kan inte hjälpa det.. - iaf mamma väcker mig och helt  ovanför mig står en främmande karl - och där ligger jag i bikini, tack mamma!  Denna främmande karl visade sig vara en anticimex människa med följande släp iform utav tidningen Ystad Allehanda. Har inte berättat det innan men vi har haft jätte problem med getingar och bålgetingar, vaknat tidigt varje morgon av att dessa J*vla djur låter som en surrande motor i ens öron och då gäller det att snabbt sticka ut från rummet innan, vilken typ av geting det nu än är, sticker en själv.

Iaf, tidningen var med Anticimex gubben för att göra reportage om getingar och problemen däromkring - hur kul nu detta kan vara?! Så när de sedan skulle ta bort getingarna skulle de filma. Finns på internet om någon är intresserad av att se, Ystad Allehandas webbtv...

Sedan bar det av in till Lilla Ystad för att träffa LN som man inte sett sedan påsk. Fick bli en kaffe på "chokladbiten", vilket vi satt en bra stund på, och sedan blev det lite shopping i den lilla staden.
Kvällen har spenderats framför tv där paradise hotel har tittats på - jag och min syster har visserligen redan sett hela såpan men är lika besatta nu haha. Olinda är lätt grymmast, och det finns inget som slår hennes kommentarer!

Nu skall man snart krypa till kojs för att imorgon vara med på ett barnkalas :)

Bounanotte!

ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0