Mamma Mia!

Jag vill verkligen inte vänta tills imorgon med min lilla recension. Filmen var verkligen hur bra som helst! Går inte att beskriva. Det var verkligen en film som man skrattar och gråter till. Det var nog första gången jag såg pappa skratta och gråta i samma film. Om jag ens har sett honom gråta till ngn film.

I vilket fall så går de tinte att beskriva hur bra den var, man måste verkligen se den! Så spring iväg och köp biljetter nu!!!! jag själv skall verkligen se den en eller flera gånger till. Hur bra som helst!

http://www.youtube.com/watch?v=LwFBSY7iOPU&feature=related

Blir man inte glad av musiken?

Lätt att jag vill ha en fest med ABBA tema :)

Ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0