London part 2

Usch nu är jag jätte trött. Har suttit hos doktorn hela dagen och har nu fått reda på att jag har matstrupsinflammation, hur man nu kan få det?!
Inget Båstad för mig inte.. Åh..... Hatar mitt liv för tillfället..

Iaf London. Regattan. Hattar. Sol.Pimms. Snygga kläder. Båtar. Hunkar. picknickJa det var ungefär var dagen bestod av. Det började med att vi gick upp tidigt för att göra iordning en picknick, oss själva och sedan springa ner till Starbucks för en frukost. Efter att alla var mätta och belåtna så tog vi en buss till Hammersmith för att åka tåg till Paddington och därifrån ut till regattan. Jag SZ och hennes syster trodde ju bara att det skulle ta en kort stund innan vi var framme. men NEJ. Vi fick sitta på tåget i ungefär en timma. Väl framme så tog vi en lite promenad och sedan kom vi till omårdet där regattan hölls. Mötte upp SZ franska vän Mary, hur trevlig som helst.

Alla fyras magar började vid detta laget kurra ganska rejält så vi avnjöt en jätte mysig och lång picknick på en jättestor gräsmatta. Som förövrigt fungerade som parkering med haha. Men vi var inte de ända som gjorde detta. Alla som var där åt sin picknick mat vid bilarna där långbord, stolar eller som vi hade, picknick filtar hade lagts ut. Efter att vi mättat magarna än en gång så bar det av in till området. Där tävlingarna gick av stapeln och hade gjort det sedan halv 8 på morgonen. Allting var så sjukt kul och flera kanonr av Pimms dracks upp. Toaletterna var också helt sjuka, stora sminkbord med stora speglar hade satts ut på damernas,även bord med hårspray och dylikt hade ställts fram för behövande. Nej det går verkligen inte att beskriva dagen, men det är absolut en utav de bästa i mitt liv. Önskar att alla fick chansen till att åka på detta. Och speciellt komma in i Stewerds tältet. Det var där det hände !

Nej nu är det mat och sedan skall man väl vila lite till framför en morden i midsomer film och deppa ännu mer över my life haha

Vad gör ni ikväll ?

Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0