London day one

Okej nu är jag hemma, eller ja har vart hemma i några dagar, men har inte hunnit uppdatera fram tills nu.

Vart skall man börja?! London är underbart. Folket, staden, atmosfären, STARBUCKS och allt annat som hör till. Varför nämner jag inte shopping? Hm jo för under denna tiden vi var där så hann jag inte shoppa en enda gång, inte en enda.. Då förstår ni hur mkt vi hade planerat.

Kom dit torsdag kväll och då mötte SZ och hennes syster S upp mig vid Liverpool central station. Sedan bar det av hem till SZ där Pimms och tjejkväll väntade. Om ni inte har druckit Pimms så måste ni testa när ni har i London, smakar som hallonsaft fast med kolsyra i. Super gott!

Jag tror vi satt uppe hela natten - ja tills det blev ljust. Mycket att ta igen på fyra månader och man fick höra både det ena och andra som hänt henne i London. Jag förstår verklgien inte hur hon lyckas - och jag förstår verkligen att hon inte vill lämna London.

Nu har jag egentligen bråttom så det blev ett tråkigt inlägg om första natten, och ett helt inlägg kommer jag tillägna
Royal Henley Regatta, helt ofattbart roligt!

Ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0