just another lucky day in my life

Dear friends!

Som ni vet så är jag i MALMÖ och updates har det varit dåligt med, lyckades hitta en dator innan vi skall till Falsterbo så nu kommer det ett litet kort inlägg, om att man skall älska sitt liv, för det är det jag gör varje minut nu, speciellt eftersom dagen har gått helt och hållet min väg. Jag förklarar mer imorgon, men eftersom man nu måste vara social i ett visst förfest sammanhang så är det back on the track från datorn nu, skall vara sociala mot er imorgon, för social är det man vill vara eller hur ;)

Det ända man kan säga är att ens outfit om sexmånader, alltså nyårsafton är färdig!

Skall förklara mig lucky day as soon as posibllé


ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0