Hot in the sun

det är sååå sjukt varmt ute, inte skall man väl klaga, men seriöst får någon snart svalka ner mig..
Och lika så, så har inget speciellt hänt i mitt liv idag, jag har bara njutit av solen och att relaxa. Veckan som kommer, komemr däremot att bli hektisk, antingen så skall vi bort på dagarna/kvällarna eller så får vi gäster hit ner. Men det är trevlig med saker som händer så att jag inte förblir en sengångare för resten av mitt liv.

Nästa vecka bär det av till Huvudstaden över helgen och innan dess till mitt kära GBG. Måste ordna lite med lägenheten i STHLM innan den hyrs ut till en utav mina vänner, skall samtidigt passa på att träffa SP som bor där uppe nu och JE som precis flyttat dit. Så jag tänkte ta några extra dagar där uppe så man hinner umgås med dem ordentligt.

Nej nu får jag röra på mitt lata jag och gå en liten runda.

Catch up later

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0