At JvPs place

Sitter hos JvP, som förövrigt har sjuk klädångest för ikväll. Finns det ngt värre än klädångest för en tjej? tror faktiskt inte det. Vad har killar för ångest? Hmm.. Måste ta reda på det.

Iallafall har vi ätit en jättegod middag som hon hade lagat. och nu gör vi oss iordning för utgång - iaf för JvP. För mig blir det en drink eller ett glas vin och sedan hem. Sjukt trött.

Tränade innan med AM, sjukt snygg hunk vi såg AM right ? :P haha

Nej imorgon kära läsare så får ni höra mer om London, eller kanske senare ikväll
 Nu skall jag hjälpa min kära vän haha

Ciaociao!

Kommentarer
Postat av: Towa

Sugen på en sexleksak inför sommaren? Kika in på min blogg och du har möjlighet att få lite av varje ;)

2008-07-09 @ 20:33:16
URL: http://www.towalindberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0