Whats wrong with me?

C kom hem idag ! Äntligen!

Idag hade jag en skön sovmorgon fram till halv elva. Hur härligt som helst. Sedan bar det av till skolan där jag stannade fram tills religionen, jag kunde inte hålla ögonen öppna och mådde så illa, ont i huvudet hade jag med. Tog tåget hem för en gång skull, mycket bekvämare. Hämtade ut biljetterna till mig och JvP till nästa fredag då vi beger oss till JVC i Waldkirch. Jag kom hem och sedan var det bara att byta om och ta en joggingrunda ner till träningen, fortfarande helt illamående. Men måste man så måste man. Kom hem och åt lite och nu skall jag packa eftersom jag åker till pappa imorgon. Sedan skall jag sova...

Jag förstår inte vad som händer med mig? Varför är jag så trött??? Jag orkar ingenting längre, känner mig grinig mot familj och vänner, orkar inte hitta på saker, kan inte tänka klart, jag orkar inte ens träna!  Det som jag älskar mest ju!. Vill bara sova hela tiden...

Någonting jag har tänkt på att shoppa, inom klädväg, är en kavaj, hur snyggt som helst både till vardags och till fest. Antingen vill jag ha den classic black eller kanske lite gant/ralph lauren inspirerad med emblem.

Här Kate Moss Casual chic                                                           Eller som Leigton Meester (Spelar Blair i Gossip Girl)

image77image78


Nu är det sängdags !

Buona Notte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0