Svart vit stumm b-film

Japp det är precis så mitt liv känns som nu..
Började dagen som sagt var med filmfestivalen. Den hemskaste filmen ever så jag hade ingen aptit eller något efteråt. Har bara lyckats få i mig en macka idag. Sedan har jag ett svårt prov på måndag, och pluggandet till det gick inte alls bra. Sedan träning och den gick förjävligt. Och vädret kan jag ju klagga på när jag ändå är i gång.

Det ända roliga som hände idag var att jag såg Lena PH och Orup vid Park när de skulle checka in på hotellet.

Nu skall jag nog tycke lite mer synd om mig själv

Ciaociao!

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha älskling! Inte vara ledsen! Fika ikväll va? Läääängtar!
Miss you
Puss från Louise

2008-02-01 @ 07:55:32
URL: http://mesummer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0