Städdags!

Oj vad trött jag är idag.. har inte varit så här trött på länge, det är knappt jag vet vad jag skriver...
Måste städa mitt rum idag med.. åh orkar inte. Har vart i skolan hela dagen idag, kom hem för en halvtimma sedan. Nu är det plugg med, det ända mitt liv består av känns det som, skall träna med. Har tävling i Kungsbacka denna helgen och nästa är det JVC i Waldkrich, Tyskland.

Snart somnar jag det lovar jag. En bra sak som händer är iaf att C kommer hem imorgon, skall fira henne på söndag. :)

Nu när två små knoddar är födda i Hollywood verkar nästa gäng vara på gång, det ryktas som ni säkert vet om att Pamela Andersson är gravid och även Jamie Lynn Spears, men nu också Beyoncé! Om ni månader har vi svaret.
Bilden idag tillägnas den nya mamman i Hollywood. Soft stil! Jag hade dock tagit en annan väska

image76


ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0