Recept och dagens

Dagen startade kanonbra, mysig brunch med J på Sense. Innan dess hade jag fyndat en tunika på H&M för 29:50 ! Helt galet. Den kommer passa perfekt till Kanarieöarna vecka 7. Har redan börjat planera vad man skall köpa tills dess vad gäller bikins, assecoarer, klänningar m.m.

Efter detta åkte jag hem för att göra mig själv en tjänst och vara lite ambitiös. Gick bättre än väntat och skolarbetet var klart. Träning idag med. Först en joggingrunda sedan var det ner på klubben för att fäkta. Först gick det faktiskt överraskande bra. Men sedan hände det något, allt gick bara så sjukt dåligt. Jag blev på dåligt humör och är det lite fortfarande faktiskt. Åhh.
Men det blir nya tag imorgon.

Annars har jag inte gjort så mkt mer än att planera packning till Kanarieöarna, tagit det lugnt och pluggat. Har försökt få tag på JvP och T men det verkar som jag är dissade av båda. haha

Jo, jag har gjort världens godaste och nyttigaste mellanmål. Här är receptet:
två morötter
en tomat
två apelsiner


Sedan tar ni och mixar allting så att det blir som en smoothie. Det är som en dröm! Har druckit den i två dagar nu som mellanmål och den är så sagolikt god. Och sjukt nyttig!

Nu är det snart tedags igen. Sitter och lyssnar på världens bästa låt, en gammalgoding "Jessy" med dancing in the dark!'

Dagens kändisbild blir på supersöta och super gravida Nicole Richie,
skönt att hon ser ut att må bra, Skall bli kul när hennes bebis kommer, undrar hur denna kommer se ut i mega solisar ?

image71

ciaociao!


Kommentarer
Postat av: susanna

den smoothien måste jag testa nån gång :D

2008-01-10 @ 19:33:27
URL: http://www.sobre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0