Lyckad kväll med hela rundan

Sjukt trevlig kväll igår. Först gick jag och T och tog en drink på Chez och träfefade alla trevliga människor där. Sedan middag på Farellis med T, C ,E och P.Satt och pratade drack vin, åt och bara hade det mysigt. Sedan var det dags att dra vidare till Orgia och deras goda passionsfruktsdrinkar, tyvärr åkte T hem när vi var på Orgia men resten av gänget fortsatte till Peacock för att där träffa lite folk, se en otroligt snygg fransman och efter detta bar det av till Park Lane. Där fortsatte festandet med gänget och bartendrarna från Chez, träffade IS  och JJ som jag inte sett på ett år och självklart världens ballaste B haha. Hon fick användning av sin ryska när jag presenterade henne för P  haha.
Man kan sammanfatta kvällen som riktigt lyckad, en utav de roligaste utgångarna någonsin och den var väldigt spontan. Men det är ju då det brukar bli bäst.

Nej kvällen var riktigt lyckad faktiskt. T insisterade på utgång idag med men jag orkade inte, sedan skall mamma ha bjudning på dagen så man vill gärna vara lite fräsch. Jag hoppas T och C får en trevlig kväll iaf.


Idag har det inte hänt så mkt. Har faktistk pluggat på en lördag kväll, sjukt tråkigt men det är ända dagen jag hinner göra det på innan skolan börjar på tisdag och därmed inlämningen.....

Nu back to work !

Ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0