JvP

Nu kommer inlägget vissa har väntat på. Inlägget om JvP

Var skall man börja, förutom att hon är en utav mina bästa vänner och den absolut flummigaste jag känner haha.

Första gången vi träffades var på en fäkttävling, jag tror det var ungdoms SM i karlkrona, 2000 eller 2001. Och sedna dess har vi suttit ihop. Vet inte hur många skratt och skämt vi fått under åren tillsammans.

Det man kan säga om JvP är att hon är sjukt sprallig och älskar att skämma ut mig (Får se hur det går för mig när vi åker tillsammans till Walkirch)

Även om vi inte träffas särskilt ofta så är det som när vi träffats att vi träffades dagen innan. Vi känner varandra både utan och innan, även om vi bråkar blir vi alltíd sams genom att vi´inte kan hålla oss för skratt.

Mm vi har delat mycket genom åren och jag hoppas att vi kan dela rullatorer när vi blir gamla och grå,

Du kommer alltid vara som en syster för mig gumman och jag älskar dig så mycket att du intekan ana det!



                                                                                      image79

Kommentarer
Postat av: hemlig

tror ja såg den där julia idag på stan , hon gick runt med en skylt där det stod "Gabrielle Göthberg i mitt hjärta"
konstig brud

2008-01-21 @ 21:59:46
Postat av: hemlig

tror ja såg den där julia idag på stan , hon gick runt med en skylt där det stod "Gabrielle Göthberg i mitt hjärta"
konstig brud

2008-01-21 @ 22:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0