I ett regnigt Göteborg



Japp här sitter man nu på sin lediga torsdag och pluggar, vädret är dåligt, himlen grå, jag är jätte trött och livet ser allämnt rätt tråkigt ut...
Tur var så har man sin capuccino från Evas Paley och Ipoden där Nick Lachey, Beyoncé och Ola spelas ganska flitigt. tur är väl det..

Skulle egentligen varit klar med pluggandet vid detta laget men datorn krånglade, men jag är back again och har kommit hyfsat långt. Jag slarvade bort min projektarbets mapp som jag nämnt tidigare och nu får jag göra om det hela men det är klart tills imorgon, Har lovat projketgruppen det. Man måste ju ta ansvar för det man har gjort fel så det är bara att se glad ut och göra det.

Brukar alltid se någonting positivt i det som är tråkigt, positiva i att göra om allt är att jag sitter på mammas kontor, hon skall bjuda på lunch och i samma korridor som hennes kontor ligger, ligger också ett nytt klädmärke som heter "Jumperfabriken". De designer stickade plagg, allt från koftor till klänningar. Så otroligt snygga saker, vill ha hela kollektionen. De skall antagligen sälja sina saker på Victoria Arena, Stuuk och SOLO. Åhh vill ha allt!

MEDDELANDE TILL PROJEKTGRUPPEN:
Jag har försökt ringa er men ni ligger nog och sussar så sött än. Jag har omformaterat lite på mailen eftersom det blev lättare för mig när jag skulle printa ut allting. Enkät svaren är uppdelade i mappar efter studentår och de övriga mailen ligger i övrigtmappen. Hoppas detta är ok och jag tror vi hittar lättare nu ;)


Sedan idag blir det träning med de små barnen, träning själv och antagligen fortsättning med att sammanställa svaren till projektet.

Bahhhhh.

Jag skall göra min mamma helgonförklarad när hon kommer med lunchen!


Måste fortsätta...

Ciaociao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0