grattis pappa!

Grattis pappa på födelsedagen ! Nu är det bara 47 år kvar till 100 haha :)
Dagen började med att sjunga upp pappa på födelsedagen. Eftersom vi skulle till mamma idag så hade vi firat honom igår men självklart firade vi honom i morse med. Sedan bar det av till J där AM, V, J, ME och jag skulle jobba med projeketet. Sjävlklart har Idioten alias "jag själv" tappat bort min projektmapp med papprena i, så vi fick jobba så gott vi kunde utan dem. Thai mat och sushi stod på listan och sedan en kaffe på Espresso House efter att vi var klara. Nu är man hemma och skall fortsätta plugga.. Great! Skolan börjar imorgon. Känns både bra och dåligt..
Men jag orkar inte mer ååhh. Hade vart perfekt att  ha lov i tre dagar till. Har inte hunnit vila under detta lovet. Först landslagsläger sedan nyår, bjudningar utgångar, släktkalas. Har jag ens hunnit sova liksom?

Nej dagarna fram till helgen får gärna gå fort för nu behöver jag VILA!

Har funderat på frisyr till balen. Kanske en ala Beyoncé

image69

Nu plugg, baaahh
Ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0