Filmfestivalen-

Varje år händer samma sak i slutet på januari och början på februari. Filmfestivalen. Vissa älskar den, andra inte. Jag hör väl mer hemma till den gruppen som inte är så super intresserade. Tycker inte illa om den, älskar den inte. Rent utsagt så bryr jag mig faktiskt inte om den. Hade aldrig gått och sett någon film där om inte skolor runt om i Göteborg hade obligatorisk närvaro på att se filmer. Imorgon smäller det. En utav mina kurser skall gå och se "the class", om det inte hade varit obligatorisk närvaro hade jag inte gått, men nu är jag illa tvungen eftersom vi skall skriva en recension om filmen vi skall se.

Nej, filmfestivalen är inte min grej, iaf inte när man kan se på kinesiska filmer duppade på dålig engelska.

Jag får väl stå ut ändå, den är ju trots allt "bara" 97 minuter av mitt värdefulla (?) liv....


Kommentarer
Postat av: emma

tjjaaa snygging ja har flyttat idag de var de jobbigaste ever hahaha. e så himla trött ska nog sova snart;) ha de as gött kraaaaamar emma

2008-01-31 @ 20:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0