Back to school

japp idag började den igen... SKOLAN! Även om det känns som man inte har haft tillräckligt med lov så är det ändå OK eftersom jag inte skall till skolan imorgon eller på torsdag, Alltså bara en dag kvar denna vecka och det är Fredag med stort F.
Idag jobbade vi med projektarbetet som vanligt... Har satt upp vår utställning nu som faktiskt, om jag får säga det själv, blev ganska bra. Det bästa idag  var iaf när jag blev körd av ME på kärran som vi hämtade ställningarna med som vi sedan skulle sätta upp affischerna med. Förutom att en lärare bara garvade åt oss, höll vi faktiskt på att köra på en lärare. Ooops! ME jag hoppas det går bättre för dig på din uppkörning haha!.
Annars idag har det inte hänt så mkt, var och köpte kaffe på Espresso House, och träffade mammas bästa väninna G av en slump.

Nu är det plugg, mat och sedan träning !  Har faktiskt längtat efter att få träna igen även om man är sjukt trött i kroppen. Vilade hela veckan efter landslagslägret.

När jag såg denna bilden visste jag inte vad jag skulle säga eller tänka, skratta eller gråta? Paris Hilton har ju ingen stil alls! Inte denna dag iaf.

image70

Ett STORT skämt. 

Ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0