Allt går emot mig

Hemma igen efter en händelse rik resa till tyska Waldkirch. Det är nog seriöst den konstigaste staden jag varit i, det var tydligen fastetider när vi var där så folk gick omkring med konstiga dräkter, långa hästsvansar på rumpan och en massa bjällror.. hm trodde att det var ett skämt först.

Idag kände jag verkligen att mitt liv verkligen börjar att gå emot mig. iaf i skolan, jag har ingen ork och seadn har vi hur mkt som helst. Käre gode gud gör så att det blir lanzarote dags nu!.

Projektarbetet är snart färdigt! FINALLY, jag har verkligen hatat arbetet av hela mitt hjärta. Men idag var vi duktiga tjejer! Skall in på fredagen nästa vecka.

Lunch imorgon med T, och imorgon bitti skall vi starta dagen med en löprunda. Så skönt att man är ledig imorgon och på torsdag!

E, jag orkar inte komma på träningen idag, men vi ses imorgon det lovar jag haha. Hälsa Sergei att jag trampade snett på tävlingen och har ont i foten. Jag ramlade rätt ner på pisten och skrek haha och den italienska tjejdomaren kunde inte säga doktor på engelska så hon frågade mig: "Gnocchi, gnocchi?" och jag trodde hon menade pasta först haha

Ses imorgon E :)

Nu plugg......


ciaociao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0