Tragiskt H&M

Tog en liten sväng på stan idag efter skolan, och eftersom jag har känt mig som en tönt hela dagen ville jag absolut inte träffa folk så det fick bli det fruktade nordstan. När jag gick där trött och schleten och bara längtade efter en latte, gick jag in på H&M. Fy fan vad tragiskt! HM har verkligen gått ned sig. Jag hittade absolut ingenting. Det var bara kläder med äckliga och dåliga material, och när man sätter kläderna på sig så känner man genast hur de går sönder. UUuuhhhää. Sedan pricken över I:et är att HM tror att de är lite coola när de gör lite udda kläder, men det kommer sluta som en Schock butik, där bara emos och punkare köper kläder. Förresten var det  bara punkare i affären. Nej skärpning HM, detta var en tragisk chock.

En affär som alltid har tiptop kläder enligt mig är ZARA. Jag verkligen ÄLSKAR den butiken. God bless it!

Eftersom fredagen idag bjuder på regn så unnade jag mig ett nytt nagellack från chanel, ett nytt läppglans från Orgins och lite accesoarer. Så nu är fredagseftermiddagen räddad haha och jag tackar gudarna för att baristan på espresso house var grymt bra, för en slaskig latte hade verkligen toppat denna gråa fredag.!

Men ikväll blir det nog ändring på denna tråk dag. Utgång, L har kommit hem från malmö så det blir J, AM, A, SG och jag, och självklart L som beger sig ut, och dagen till ära tror jag faktiskt att det blir kavaj trenden som jag hakar på. Klackarna skall på såklart och med en passionsfruktdrink i handen kommer jag må prima. Gärna en drink från Peacock, eller hur C ? :)

Imorgon kanske inte bloggen blir uppdaterad men det beror på att jag skall på MUF göteborgs årstämma, rapporter om det kommer på söndag!


Skall göra klart psykologi arbetet nu, LN om du ser detta, ring mig ! Har försökt ringa dig men du svarade inte... :(


back to work

ciaociao!

Kommentarer
Postat av: carroooo

naw, passion we like!!!!

2008-02-24 @ 00:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0