Misstagen

Har ni någon gång känt att ni antagligen har begått världens misstag. Det är liksom inte ett misstag med att " åh jag skulle verkligen ha köpt dem skorna som var på rean förra sommaren". Nej inget sådant misstag.
Det är ett misstag som man verkligen ångrar jätte mkt men inte kan göra något åt. Man kan inte få en andra chans. Att det inte finns någon återvände för det man hade är helt borta.

Det har jag. Jag tror jag har begått världens misstag. Ett misstag som jag verkligen tror var värd en andra chans. Men det finns ingen återvändo. Eller modet och hoppet. Men samtidigt som man skulle vilja ge det en andra chans är man för feg för att göra det.

God please help me, give me a sign

Kommentarer
Postat av: truls

Du har ju verkligen ingetting att förlora
, det är bara att pick up the phone and call him ! Tror inte han skulle tacka nej faktiskt =)

2008-02-03 @ 11:36:55
Postat av: Louise

Sötnos! Det finns en mening med allt, det finns flera fiskar i vattnet. Jag lovar dig!!

2008-02-06 @ 18:51:52
URL: http://mesummer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0