Lanzarote

Nu är man tillbaka till trista Sverige igen, fast det är ganska skönt att vara hemma måset jag säga, har saknat människorna.

Här är korta drag som resan kan sammanfattas med

mest otrevligaste: Den jävla flygvärdinnan på vägen ner.
mest trevligaste: Frukostvärdinnan.
tjockaste: Managern för hotellet.
utflykt: Arreciffe
fräckaste: dykning med tuber
varmaste dag: Söndags
tristaste dag (väder): regn på tisdagseftermiddagen
skabbigast: kackelackor och skabb katterna.
klantigaste: När jag halkade på toalettgolvet
godaste: Fruktsallad
mest druckna: Espresso
mest tragiska: De fulla britterna och alla charter resenärer.
span: Snygg pappan och bamseklubbs ledaren.
pinsammaste: pappa tänker inte att han har hörlurar på sig och skriker "Ni skulle sett mig dansa igår" (han blev uppbjuden av en som uppträdde på hotellet, tack gode gud för att inte jag var där)
pinsamaste 2: Philip glömmer checka in sitt leksaks gevär som han köpte där nere och det blir ett himla hallå vid säkerhetskontrollerna.
Borttappat: Pappas mobil
Trasigast: Min Ipod
Misstag: Tänker inte på tidskillnaden och missar melodifestivalen
sötaste norska tvillingar på flygplatsen
mest saknade: vänner
försök till charmigast: Mustapha, servitören på hotellet
snällast: De svenske tjejerna som gav mig massa bra skvaller tidningar när de åkte hem
Sämsta någonsin! Lanzarotes bartendrar, tacka för de svenska säger jag bara
shopping: sandler, väska, smink och klocka,
jobbigast: migränen på hemresan
skummaste: alkofamiljen och de fulle britterna igen, fick hela deras liv berättat för mig på fem minuter.

Har varit en kanonresa verkligen och man längtar redan tillbaka till värmen. Imorgon får man träffa alla igen och det skall bli riktigt mysigt. Jag hoppas att alla haft ett bra lov !

Hörs imorgon ciaociao!


Kommentarer
Postat av: susanna

vilken bra resa det låter som du hade!! vi ses antagligen på fredag!!

2008-02-20 @ 09:54:34
Postat av: Joanna

låter som en resa i min stil haha ;) Love you

2008-02-23 @ 19:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0