Kommentera mera?

Har hört det från många och jag vet faktiskt inte vad det beror på.. Det är tydligen svårt att kommentera på bloggen, hm får nog ta och kontakta servicen.

Hur som helst så har dagen varit bra, jag och J tog en tupplur på skolan soffor haha, sedan efter skolan var det dags för träning och sedan middag på Farellis, med C som äntligen kommit hem! T, P, EV, och H var där med. Och vad var kvällens stora snackis? Jo, Sveriges katastrof dåliga match mot Turkiet. Jag vet faktiskt inte om jag skall skratta eller gråta.

Hm sitter här hemma nu och skall snart gå och lägga mig. Tänk att om 5 dagar åker jag och AM åker redan imorgon till Marocko. Hur härligt som helst. Haha vi får stå och vinka till varandra från var sitt håll, hon från Afrika och jag från Europa.

Övrigt är det inte mer än mysig frukost med IS imorgon, skola så klart och barnträning... Tävling i helgen med. Snyggt med blåmärken på kroppen när man skall ligga och steka på stranden dagen efter.

Nu är det nattinatti, Har lovat C att ringa Mr X imorgon med, haha om jag vågar!

Ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0