Holy weekend

Helg ljuva helg! Det finns inget som är så härligt att gå hem en fredagseftermiddag från skolan (speciellet när jag slutar 1240 och alla andra 1600 haha.) Igår så blev det fika med J, A, L och sedan en snabbis till Viktoria där vi träffade på SG. Hade jätte trevligt och det var faktiskt väldigt skönt att det inte blev så sent.

Har köpt världens sötaste myssdress från H&M med Hellokitty på :) den kommer att bli väl använd på till och hem resan från Lanzarote.

Tänkte ägna detta inlägg till helgen
Här är mina fem tankar om helgen:
1. Man kan göra vad man vill, slipper tänka på allt i skolan och bara göra roliga saker
2. SOVA
3. Umågs med släkt och vänner
4. träna
5. Ta det lugnt
6. Man kan mix and match allt jag har skrivit ovan ´haha

* ett litet tillägg som min lillebror tyckte att jag skulle ha med; Skejta och äta godis.
haha sedan när skejtar jag ?! Ni kommer aldrig få se mig skejta, vågar knappt stå på den lilla träplankan, man ramlar ju bara.


Glöm inte att gå förbi valhalla sporthallar i helgen om ni vill se världseliten fäkta. Världscup tävlingar i valhalla sporthallar alltså!.

Tyvärr finns det dumma saker med helgen också
1. Man hinner inte med allt man vill göra
2. Man MÅSTE pluggapluggapluggaplugg och återigen plugga
3.och återigen plugga

Nu, suprise, måste jag plugga inför ett prov på måndag

femtioårs fest ikväll,

ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0