Försovit mig!!

Jag har försovit mig. Fredagen innan lovet och jag försover mig haha bra början. Nu sitter jag hemma och äter en choklad croissant och dricker mjölk. Hm skall bege mig till skolan ändå, grupparbete i geografin och sedan det sista innan inlämning med projektet. Åh det regnar ute med. Ingen bra början. Skulle vaknat klockan 6 men vaknade, eller rättare sagt snoozade om och vaknade halv 8. Början 0805. Haha gulligt!

Ibland är det konstigt vad ödet kan hitta på. Som igår, världens mirakel, så konstigt. Det var verkligen när man talar om trollen .



hm nu skall jag ge mig av snart!

Ciaociao !

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha gulligt. Så himla roligt, jag hör dig säga det!

Saknar dig!

2008-02-08 @ 22:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0