Britney Spears back on track

Alla älskar vi Britney, ialla fall jag. Sedan hennes första låt "Hit me baby one more time" har man gnollat hennnes låtar år in och år ut. Hennes nya album måste jag säga är det absolut bästa hittils. Det är tragiskt att en sådan stor stjärna som hon faktiskt är kan råka så illa ut. Stackars tjej! Visst har hon bettet sig konstigt, men det är faktiskt synd om henne.

Det är inte lätt att gå igenom en skilsmässa och speciellt inte när världspressen står utanför din dörr i ur och skur och bara väntar på att du skall göra något dumt. Nej jag gillar Britney, tycker synd om henne och hoppas att hon tar sig samman, inte bara för hennes egen skull utan också för hennes barns skull.

Skönt att  hon börjat få bättre självförtroende nu. En ny världsturne är på gång samt en ny singel. Jag kommer i alla fall vänta med spänning. För visst är Britney en stor stjärna. Hon kommer alltid vara det med. Nu är det bara att hon tar sig i kragen. Hon kommer komma tillbaka och hon kommer slå stort. Vi vet ju att hon kan!

Jag är glad att se att hon ser fräschare ut  nu än på länge,(kanske inte på denna bilden)  men har hon inte gått ner i vikt?


image88

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag haller med! Och hennes nya album ar faktiskt skit bra.

2008-02-19 @ 17:57:50
URL: http://klaragardfeldt.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0