Äntligen fredag!

Nu är det helg och lov. Så himla underbart! Tävling imorgon, och för en gångs skull känner jag.... Att jag orkar inte. Jag brukar alltid vara taggad inför tävlingar, känna den där pirriga men ändå bra känslan, alltid tycka att det skall bli kul, men idag känner jag inte det, och imorgon känner jag bara att jag inte orkar. Jag vet inte vad det är med mig men i torsdags var jag så trött att jag inte orkade träna alls bra, och idag denna känslan. vad händer?

Sedan är jag på världens sämsta humör. varför vet jag inte för allt jag har önskat (nästan) har slagit in, och det är lov. Projektarbetet är äntligen inlämnat efter ca 6  månader. På måndag åker jag. allting borde egentligen vara perfekt. Men jag är så fruktansvärt irreterad och jag vet inte på vad. Allting folk säger till mig borde de inte säga, oavsett vad det än är för jag hugger som en orm. Helt sjukt! Och trött är jag med så det borde vara någonting med  det.

Här kommer en bild på Ashely Tisdale. Eller är det inte Rihanna med långt hår? Söt kläning iaf
image86

ciaociao!

Kommentarer
Postat av: Denise

Sv. Hur ont det gör beror ju på vart du ska göra den. Men ska man vara fin får man lida pin. :) Vad vill du tatuera för något då?

Vad är det för tävling du är med i?

2008-02-09 @ 13:38:29
URL: http://denisemichelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0