3 dagar!

Nu är det inte många dagar kvar! Jag har inte förstått att jag skall till solen och värmen! Fast nu börjar längtan till att åka skidor att komma. Hm kan jag inte göra två saker samtidigt? Det kan ju tjejer. Får väl åka skidor på sandhögarna.

Det känns som mitt liv faktiskt börjar att vända. Det är numera en svart vit film med filmstjärnor i, dock fortfarande svartvit. Förklaringen om varför inte Mr X har ringt har jag nu fått och när båda är hemma igen skall vi ses. Sedan är det bara en dag i skolan kvar innan lovet. Fast det är sjukt mkt i skolan. Sedan så är det tävling på lördag och på måndag åker jag. Mitt liv har börjat bli ljusare!

Paris stil blir min på flygplatsen, fast det blir hello kitty setet och guldiga ballerina istället!

image85

ciaociao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0