restisthebest.

För en gångs skull gör det inte ont i kroppen när man vaknar. Ögonen sticker inte. Jag är vad andra kallar utvilad. Själv kallar jag det - igentagen sömn och nyfiken på ny dag.

Ikväll blir det träning. Lång sådan. tre timmar. Imorgon jobb. Jag vet man borde vara glad när man har ett jobb - även om det bara är nio timmar max i veckan. Men är man bortskämd om man känner att man ibland inte orkar?
För det är just så jag känner nu. Kankse är det årstiden, eller skall jag göra som alla andra och skylla på lågkonjunkturen, hm svårt val.


Nu blir det ny musik till Ipoden, lunch med pappa på palace halv tolv och sedan kaffe på centro och shopping med L, V, J, AM och AN kanske SG fäljer med om hon inte jobbar.. Behöver ordan en födelsedagspresent till min bror bland annat. Så det blir en mysig dag helt enkelt. 






Later. Nu regnar det..

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0