Lovetrustandloyalty

För att skapa den ultimata mysstämmningen i julmörkret har man inhandlat ex antal olika doftljus, kanel och vanilj bland annat. Eftersom man smakat alla thésmaker i théskåpet kändes det att det behövdes lite updates. Vad sägs om champagne thé. Trés chic.

Nu skall jag tända ljus dricka thé och ringa några utav mina kära vänner. För vad är bättre än vänner? Något jag har lärt mig under mina 19 år är iallafall att aldrig ta vänner förgivet. Dagen då en vän är borta och du tagit denna förgivet - den dagen blir den mest hemska i ditt liv.
Vänskap bygger på kärlek, tillit och lojalitet.
 Därför tar jag aldrig någon förgivet - en tjänst jag gör för både mig själv och för andra


More love to the people.

Nu thé

ciaociao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0