in pain..

Hej igen vänner!
Kul att antalet läsare har ökat även om jag inte skrivit.. Bra!
Är nu hemma efter en lång helg med tävling båda dagarna. Min kropp är trött och vänster arm samt ben ser helt misshandlade ut. Har inte haft så här mkt blåmärken på länge.

även jag börjar nog känna av alla sjukdomar som går nu. Ont i halsen och svårt att svälja. Halsflusse har gått titt som tätt det senaste och jag hoppas inte att jag drabbats.

Idag har dagen bestått av att springa runt som en galning och handla alla julklappar. Har någon enstaka kvar bara. Så det har verkligen lättat mitt julstressade hjärta lite. Hela veckan är fullspäckad med allt från företagsfäktning, jobb, julbord, födelsedagsfirande samt tjejkväll. Så när jag slängde ett öga på almenackan så insåg jag att jag var så illa tvungen att köpa alla idag.

nu är det en kopp thé för min onda hals.

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0