Yoga - livets ord - harmoni

Okej nu är man tillbaka från sitt första yogapass. Jag kan helt ärligt säga att både jag och V först trodde att vi kommt till ett livets ord samling. Herrregud - när instruktören började med sin lugnande röst trodde jag först att Hon blivit en Han och sedan att hon började prata i tungor. Men när musiken sakta kom på, ljus tändes och hela salen blev lite mörkare och tystare, måste jag säga att ett lugn infann sig, När avslappningen kom ville jag inte sluta. Jag vet att detta kommer låta galet men kl 0645 på fredag är det dags igen. Jag tror faktiskt att det kan bli en väldigt bra start på dagen - speciellt när dagen kommer bli sjuukt stressig.

Nu är det sängdags - hela kroppen är slut  - en ny dag väntar imorgon-

Ciaociao!


bilden är tagen från Vanityfairs hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0