Live your life and follow your dreams

Hej bloggen! Back in buisniess nu efter några dagar i vår kära huvudstad!. Skulle vart med 08orna och firat deras dag med SP men eftersom man inte mådde bra pga allergireaktion så gick det inget vidare. Hur som helst fick man träffa henne, vilket var otroligt roligt eftersom jag inte sett henne på två månader. Och som hon trivs. Usch blir verkligen avis på henne.

Iaf, på tåget hem igår inträffade en liten incident som jag kommer leva på hela mitt liv. Haha vissa av er vet det redan! Och för er som inte vet det kommer ni att få klura på det. Iaf så var det något positivt och väldigt knäsvagnade haha.

Nu är man nere i Skåneland igen och vädret är inte det mest optimala. Det är snarare höst än sensommar. Så dagen har tillbringats i san anda med en god bok. Gossip girl. Hade velat träffa LN idag men har ingen som kan köra mig till henne. Damn..


Denna sommaren har varit väldigt speciell, både positiva och mindre bra saker har hänt. Men efter allt som har hänt och en incident för några veckor sedan som jag trodde skulle sluta med Love, vilket det inte gjorde.. har jag bestämt mig för att nu är det inget depp som gäller längre. Jag orkar inte gå runt och tycka synd om mig själv.. Det gäller att ta tag i sitt liv och göra det till det absolut bästa och det är verkligen det jag skall göra. Klart att längtan efter kärlek ibland är stor men samtidigt så orkar jag inte - Så hedanefter kommer mitt liv att bara bestå av sådant som jag tycker är roligt. I god singel anda så att säga. Jag är trött på att alltid bli sårad, eller besviken, och visst mkt kanske beror på mig men om det är två människor som ses är det också så att det beror på två personer om det skall bära eller brista.

Så till alla som idag känner sig deppade över att inte hittat "the love" - bege er ut och bara lev livet, livet är för kort att bara deppa över och tänk hur roligt man kan ha det med vänner och familj? Kärleken kommer det lovar jag, men varför vänta på den? Gör ert liv till något speciellt, och känn er stolta, för ni är bra oavsett om ni inte har kärlek eller har den! Känn er absolut inte pressade till någonting utan lev livet här och nu! Det finns så mkt roligt man kan hitta på och det tänker  iaf jag göra. Så ut och njut av er cosmo, köp er de där skorna ni bara vill dö för. Unna er kaffen som bara kan höja er energi, eller ut och svettas på löpbandet för att ni vet att er kropp mår bra av det. Eller varför inte sätta på den bästa filmen ni vet och bara äta upp allt godis som finns i hela världen. Problem är inte till för att ältas utan för att lösas och finns det några problem med att vara singel? Inte mer än att ni har allt makt i världen att göra vad ni vill, och bara skapa er det där livet som ni vill leva. Följ drömmar och se till att förverkliga dem!

Just dream on! Allting löser sig ändå. Och det finns alltid något positivt med allt!


♦Och till alla er som hittat kärlek! Jag är glad för eran skull och hoppas ni får ett lyckligt förhållande med denna personen som betyder mest för er! Men glöm inte att leva era drömmar också. Its your life!


Ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0