the grey morning..

Godmorgon alla! Eller snarare god eftermiddag, eller lunch eller vad det nu är. Vaknade av att min kära pappa ringde och väckte mig, annars hade jag nog fortsatt att sova. Precis som jag skrev igår har man nu vaknat upp till ett regnigt och grått Göteborg. Men jag kan faktiskt tycka att det är lite mysigt! Skall nog sätta på en film snart. Men innan dess är det rensning av rummet samt lite saker som mamma bad mig göra. Sedan träning igen och yoga på SATS. Någon som vill joina mig på Yogan med V så är det bara att följa med! Hade varit ett plus om denna personen är lika osmidig som jag eftersom jag inte är ensam då! Haha

På fredag händer det grejer. Ni vet jumperfabriken som jag har skrivit om! De skall nu fota för en reklamkampanj och lilla jag med vänner skall vara med, så det skall bli super kul! Deras kläder finns nu att köpa i bland annat affären Ruus. OCh jag lovar, alla tröjor är perfekta och trés chic nu till hösten!
Perfect match!

Nu är det bara att sätta fart på vad dagen har att erbjuda.!
'Catch up later

ciaociao!

Glöm inte the hills kl 5 på MTV, God I love it!


Kommentarer
Postat av: nea

Världens underbarast serie, garanterat :)

2008-09-04 @ 18:14:15
URL: http://neachpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0