Spela svår - Goofy

Ibland förstår jag bara inte. Vad är grejen med att spela svår? Jag vet - jag har bloggat om detta innnan, men jag får liksom inte grepp om själva "spela svår spelet". Varför skall det vara så svårt att bara visa ett intresse för en person och sedan bara försöka. Nu snackar jag itne om att spela svår på krogen. För där känns det lite som av en grej att man skall göra det. Nej jag menar "spela svår spelet" men ngn som man har en början med till en relation. Jag tycker det är sååå goofy att först säga till en person att man gillar den och the whole chat, för att sedan inte ens svara på sms som skickat. Och om man svarar, svarar man flera dagar senare med en jätte dålig ursäkt varför man inte hunnit svara. Töntigt.


Nej spela svår spelet för mig innebär att personen i fråga blir ointressant och lite mesig i sig. Nej om man gillar ngn så kan man visa det på olika sätt. Spelar ingen roll hur du visar det men spela iaf inte svår. Det gör det hela ointressant. För i slutändan så är alla ändå bara ute efter Love.



ciaoccao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0