Friday

Hm idag eller inatt hade jag också konstiga drömmar. Ridande polis och en barista som inte fick mjölken tillräckligt skummad, haha undra vad dessa betyder?!

Today har vi vart inne i Malmö och shoppat, jag vet vädret var itne det ultimata med tanke på att det var typ 30C men shoppinglyckan blev god iaf.

Imorgon kommer mina kusiner till skåne så det blir full lekstuga här men det kommer bli superkul, haha speciellt eftersom den lilla treåringen älskar moi :)

Förtillfället är jag sååå trött och utmattad att jag inte riktigt vet vart jag skall ta vägen.

Om ni inte har ngt speciellt för er så ta er några minuter och kika på klippet nedan, det är nog det absolut sötaste jag sett!
Det kommer allt en lite tår rullande ner för ögat när jag ser detta.

http://www.youtube.com/watch?v=oiGKWoJi5qM


nej nu skall jag göra mig mindre rastlös och kanske mindre trött med. en nap hade inte suttit fel

ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0