Stadsvandring

Japp jag och J var lika ambitiösa som vanligt, och halv åtta var jag på gymmets band och spatserade. Sedan var det dags för en kaffe och till skolan för psykologi. På geografien så var det dags för stadsvandring och vad kan man säga om det? Jo, meddela om att man skall ha oömma kläder med sig!!! I de underjordiska gångar eller tunnlar elller vad de nu kallades för så var det förjävligt äckligt. Kallt, äckligt, smutsigt, massa spindlar och självklart droppade det vatten från taket. Great det var tydligen 1800 talets kloaker. trevligt!!
Fy fan...
Det som var mysigt med stadsvandringen, eller rättare sagt innan, var min och Vs lilla kaffe paus på espresso house. Passade perfekt att ta med sig kaffen under vandringen. För övrigt var guiden en jätte söt tant haha.
efter en två timmars vandring (hade ett hopp att det bara skulle vara en timma men ack så fel man hade) så var det dags för  barnträning och nu sitter jag här, försöker hjälpa min sys med hennes engelska.

Annars har dagen förövrigt varit bra, det har till och med varit så varmt att man har kunnat gå i kjol barbent! Sweet!

och imorgon är det fredag! C kommer hem! Lovely

ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0