Spela svår?

Usch, jag gillar verkligen inte personer som försöker spela svåra. Speciellt inte killar. Att spela svår inför mig innebär bara att jag blir ointresserad. Nej usch var raka och ärliga istället. Jag, och jag vet att jag talar för många andra tjejer med, gillar när ni killar på ett bra och lite mystiskt sätt talar om för oss vart ni vill i ett förhållande, eller visa att  ni inte är intresserade. En mysistik kommentar som man kan tolka på flera sätt, men samtidigt så förstår man vart ni vill i relationen. Nej att spela svår är inget som intresserar än och verkligen inte när man genom att inte höra av sig tror att man fångar intresset hos den andra.

Sorry guys, then the show must go on!

Ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0