Lördagsträning (godis)

Dagen började med en härlig frukost för att sedan resultera i ett gympass på SATS med min mammi. Nu har jag vart hemma ett tag, sett några scener på ur "Mitt liv som popstjärna" haha grym film. Städat mitt rum har också kunnat bockas av på listan. eller iaf att jag städat halva rummet, sedan tröttnade jag för det var SÅÅ trålkigt.

Igår var det ju tanken att det skulle bli utgång för mig men jag somnade och när jag vaknade visade klockan allt för mkt för att jag skulle hinna göra mig iordning och åka ner till stan. Har jätte dåligt samvete. Sorry girls!

Men ikväll blir det väl någonstans i staden man skall göra stället osäkert på. Haha nej men det blir nog en vin-chill-kväll. Kanske vågar man utesververingar om det inte är för kallt.

Vad hittar ni på ikväll?

CIaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0