Grimastävling med shyffert

Gårdagens utgång blev sen men otroligt rolig. Kvällen började på Bliss med SZ, C, A och JE och några andra glada. Vidare en sväng till Lounge som förövrigt var helt tomt, och sedan det bästa stället i stan Peacock.

Jag tror seriöst att peacock har den bästa musiken i hela stan. Sådant sjukt drag igår! på en torsdag!!

I alla fall så helt plötsligt när vi står i baren ser jag ett välkänt ansikte. Är det inte..? Jo Orup tillsmmans med Lena Ph och komikern Henrik Schyffert. Hela gänget var otroligt glada och på bra humör. Och otroligt fulla !
haha

Ibland förundras man över vad kända personer kan åstadkomma. Situation 1 ser ut som följande:

jag och SZ står i kanten av baren när Lena Ph tränger sig fram lite smidigt, Hon går in i sjävla baren, knackar en bartender på axeln och säger: Fyra drinkar nu tack!. Observera nu att andra stod i kö till att beställa. Bartender nickar och snabbt som sjutton slänger han ihop fyra drinkar. Lena blev glad iaf haha. Det är respekt när man kan göra så haha. Men jag måste säga att hon är ganska bitchig när hon är full.

Situation 2
Jag och SZ står i baren när en äldre man kommer fram och ställer sig väldigt nära. Jag tittar på honom och till min förvåning så är det Henrik Schyffert från Parlamentet. Han var sjukt full haha han missade glaset när han skulle ta och dricka ur det och sedan hade han svårigheter att sätta ner det på bardisken så vi fick hjälpa honom.
Han börjar göra massa grimaser och jag frågar honom om han alltid har massa grimaser på lager. "Jag gör det bara för att få din uppmärksamhet" säger han till svar. Haha och om han fick! Han var så sjukt rolig att jag stod dubbelvikt över baren. Han var nästan roligare än vad han är på parlamentet. I alla fall slutar det hela med att vi har grimastävling jag och han. Haha bättre torsdag än detta får man leta efter.'


Det som dock inte var så roligt var att Mr X var på samma ställe. Han är sedan länge glömd efter ett X antal olika incidenter. Jag dissade - Han tittade och försökte få uppmärksamhet. Som tur var hann jag gå innan han kom fram för att prata.

Nej grymt lyckad kväll iaf

image161Grimastävling med Schyffert!
Bilden är tagen från www.csnoje.se


Ciaociao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0