Grillat!

När pappa grillat till middag då är det påväg  att bli sommar!
Längesedan jag åt en sådan god grillad kycklingfié.

idag så var det som sagt vad kaffe på centro med JE och JK och sedan kom även CB förbi.
Jag och JK gick sedan ut för att införskaffa nytt smink. Och vi gick loss. Ny ögonskugga till Valborg från two faces. Göteborgare! Märket finns endast på Grand parfymeri, och om ni går dit skall ni fråga efter Jessika. Sjukt duktig och söt tjej.

Sedan blev det lite annat smått och gott i påsarna. Sedan var det träning och nu sitter jag här. Skall vidare till mamma snart. och imorgon så är det egentligen sovmorgon, men jag har inte bestämt mig än om jag skall träna eller plugga istället. Eller kanske sova?

Hm vad tycker ni?

Ciaociao

Kommentarer
Postat av: joanna

TRäna med mig såklart min älskling!

2008-04-23 @ 20:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0