Gina Tricot = Sämsta servicen ever!

Jag hade köpt ett par byxor på Gina Tricot och så hade en nit på fickan trillat av, så skulle ljag ämna tillbaka dem i fredags, så frågade jag om jexpediten ag kunde få pengarna tillbaka eftersom om byxorna gått sönder när jag inte ens användt dem och hur bra håller de då?

Men nej då kunde jag inte det, för att de har tydligen samma principer som på ZARA att de lämnar in till sömmerska, och fine det var helt OK med mig.

Men då var problemet att sömmerskan inte kunde för att huvudkontoret inte hade en likadan nit, så de la undan istället ett helt nytt par i nordstan

Så samma eftermiddag ringde de halv 4 och frågade om jag kunde hämta ut dem, samma dag, men eftersom jag skulle åka till Finland så  sa jag att jag inte kunde men att jag kunde hämta ut dem på början av nästa vecka. 

Så var jag där idag efter skolan i nordstan och då var det västa bitchen bakom kassan som sa att de inte gjorde så eftersom jag inte hade betalat dem där och så höll hon på att vara otrevlig och hade långa argument om att de inte kunde byta dem, och då sa jag till henne att här är kvittot och de på kompassen hade sagt att jag skulle hämta ut dem där


Då ringde bitchen till kompassen och så sa de på kompassen tydligen att jag måste gå tillbaka till kompassen hämta byxorna som var trasiga där eftersom de hade tagit emot dem på fredagen sedan skulle jag ner till nordstan igen för att kunna byta dem, eftersom de ville växla byxorna, så gjorde jag det och alla var så sjukt jävla otrevliga. Hon tittade bara snett och trodde att hon var ngt


Jag blir så arg att de inte bara kunde byta byxorna när jag var där första gången eller ge mig pengarna tillbaka och sedan hade ju någon anställd kunnat springa och byta byxorna. varför skall jag som kund springa genom halva stan...


Nej aldrig mer Gina Tricot. deras dåliga service har verkligen förstört min dag. Och dessutom har deras kläder riktigt dålig kvalitet.

Ngt som har vart bra var iaf att jag och AM fick MVG på gymnastiklektionen. bra jobbat AM.

Femton grader idag med. våren börjar komma

catch up later när min ilska gått ner sig lite

ciaociao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0