:

Denna veckan har varit katastrof vad gäller uppdateringar, men nästa vecka bättrar jag mig. I allafall på vardagarna för på helgen bär det av till Finland och släktmötet! Skall använda balklänningen då. Iiiiih haha jag längtar!¨

Men nu blir det ngt mer negativt.

I onsdags när jag var och simmade på valhalla, så kom två flickor i tio årsåldern in, ena med asiatiskt påbrå och väldigt slank och smal, den andra svensk och lite mulligare. Och ni som har varit på valhalla vet att det finns en våg där. Som många andra gör så stannar flickorna vid vågen, den mulligare av den går upp på vågen och den pekar på lite över 45 kg. Då utbrister den asisatiska flickan "Va, väger du 50 kg?, Oj vad mkt, nu vill jag kolla vad jag väger". Den mulliga flickan går lite skamsen av vågen och den asiatiska flickan ställer sig på den. Hon utbrister sedan " Herregud 32 kg, gud vad tjock jag har blivit"

Att höra dessa orden var verkligen att sticka en kniv i hjärtat på mig. Flickor i tioårsåldern påpekar att det är tjocka?!

Vart är samhället på väg egentligen?

Catch up later!

ciaociao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sant men jag hade inte bangat 32 kilo nu alltså haha

2008-04-12 @ 14:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0