CASA

Idag har det vart studiedag, men ingen sovmorgon för mig! Åkte och hälsade på min gamla högstadieskola, och det var så kul att träffa alla lärare igen! Kommer snart och hälsar på igen!

Sedan blev det jag och IS som pluggade på statsbibilioteket om Tokyo - redovisning på torsdag, jag har lust att bränna upp böckerna!

Imorgon är det dagen med ett stort D. Först provning av klänningen hos sömmerskan. Sedan är det extensions  som gäller. Gaby is gonna get long hair again :D Längtar sjukt mkt!

Sedan blir det avslutningsvis mer plugg om Tokyo hos IS. Kanske hinner med lite solning med. och träning blir det såklart!!

Hoppas alla får en bra dag!
 

ciaociao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0