Äntligen!

Nu funkar det äntligen att skriva inlägg, höll på att bli galen igår när det inte funkade!

Men den som väntar på ngt gott väntar aldrig förlänge.

Tävlingarna i Köpenhamn gick helt OK, men nu är det hårdträning fram till NM och SM som gäller. Har ordnat ett kort på SATS så nu kan jag träna där med. Totally Perfect!

Idag har jag inte gjort så mkt, var i skolan och sedna åt jag och V lunch på supersushi. Tog en liten sväng på stan däe vi hittade Vs balskor på ZARA.

Sedan var jag tvungen att bege mig uppåt till Röhsska för en guidedad visning med kultur och idéhistoran. Med en takeaway latte i handen, några shoppingpåsar i den andra, solglasögon på och ipoden i öronen traskade jag glatt till valand för att ta bussen hem. Och nu sitter jag här

Skall börja skriva på svenska boken som vi har i uppgift att göra och jag måste säga att jag är lite småtaggad faktsitk. Tro det eller ej. Nu kan jag skriva om vad som helst, precis vad jag vill. Vem vet de kansek blir en hit och ngt förlag vill publicera den precis som bbella har gjort med sin bok "konsten att blogga". www.blondinbella.se

Nu skall jag sätta igång med arbetet. Träning ikväll och imorgon gymmet klockan 7. Jag måste vara galen men jag måste hinna träna innan SYO mötet 900.

Ha  en bra dag allihopa

Catch up later

Ciaociao!


image157
Dior sunglasses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0