Skolfoto = Katastrof, Höstlov snart = Halleluja

Kom hem till mamma precis, hon hade fått hem skolfotona. Fy fan säger jag bara !
Tragiskt tragiskt..
Får skylla på att jag hade gymnastik innan. Även om det är en dålig ursäkt. Känns synd att treans skolfoto skulle bli så, Vill ha mitt långa hår tillbaka. Klippte page i början av augusti och då var det kul att ha det men nu känner jag mig som en manlig köttbulle, usch!
Kan trösta mig med att mamma kom hem från Italia idag, med presenter :D tyvärr så är de kvar i Florens för det blev förseningar på flygplatsen så bagaget kommer i veckan.. .något att se fram emot iaf.
Usch, blev deppig av skolfotona nu, imorgon blir det väl stor hoodtröja, keps och solglasögon för att inte visa deprissionen haha.


Snart kommer C hem från Bryssel:D ÄNTLIGEN! C kan känna sig saknad!
Nu är det inte heller många dagar kvar till höstlovet ! Hur skönt som helst !
Sthlm here we come!

Kommentarer
Postat av: Lia

kan du inte lägga in dom?:D:D

2007-10-21 @ 20:27:34
URL: http://littledarling.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0