Hälsodag!

Passade på att ta en liten paus från allt pluggande! :)
Trodde jag skulle vara i skolan tidigt idag men efter att ha tryckt på snooze i en timma extra (!) så kom jag inte så tidigt som jag trodde.
Skolans treor hade häslodag idag. Började med frukost i matsalen, helt ok bara att det var jätte mkt folk.
Sedan föreläsning i gymnastiksalen av en Professor från göteborgs universitet. Föreläsningen handlade om stress och var helt ok faktiskt men han var ganska tråkig när han pratade och både jag och J var jättetötta. Kände att vi behövde plugga med så vi passade på att åka hem när det var bensträckare.
Träffade T på bussen hem från skolan, hon skulle på en debatt :) T är grym på sådant!

Sitter och pluggar nu, redovisning om Barockens arkitektur efter lovet. Har SÅ himla mkt verkligen tills efter lovet.

Ikväll blir det träning och middag på Chez med T! Skall bli sjukt mysigt.
Skall ringa de sista telefonsamtalen med till projektarbetet. Puh!
Måste ta fram vinterjackan nu, börjar blir riktigt kyligt ute!

Lunch med C imorgon, skall bli trevligt.

Men nu back to work!

Ciao!

Vill ha nu: Ny kappa !! Någon som inte ser ut som alla andras! Har inte hittat någon här i Göteborg så kollar i Sthlm när jag åker upp om en vecka!. (Den får bara INTE vara rutig!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0