Bättre sent än aldrig!


Mm det var så jag tänkte när det gällde att skaffa en blogg, så nu var det gjort :)

Idag har det varit ganska lugnt, vilket är skönt efter några hektiska veckor.
Jag, A-M, J och M bestämde oss för att gå och se en bio i höstmörkret. Filmen blev "Hairspray", rekomenderas till alla är som gillar 60-tals mode men också er som vill ha ett gott skratt, sjukt kul film!
Påminner lite om Grease faktiskt även om handlingarna är helt olika
Denna film behövde vi alla fyra med tanke på att allt vi har i skolan, puh!

Blev så himla inspirerad av att införskaffa en kläning i sann 60-tals anda, med puffig kjol och härligt mönster. Jag och M kör nog det temat på J:s middag :D

Skall snart gå och sova tror jag, sjukt trött och imorgon kl 10:00 drar träning igång och sedan domare på en tävling.
Bouna Notte!


image3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Så du rekommenderar alltså Hairspray?
Ska på bio snart, vet inte vilkenjag ska se .. hihi
Kul med en ny bloggare förresten, är också ganska ny :)

2007-10-20 @ 23:11:47
URL: http://emems.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0