Jag har gjort ett fel!

Jag vet att det är fel att skolka men när jag vaknade imorse orkade jag verkligen inte gå till min advanced certificate english. Vi skall ha prov nästa vecka och jag har redan massa papper att träna på. Sedan är det ju juniorsvärldscupen i Italien nästa vecka och jag måste verkligen bli frisk från min förkylning.

Dagens mission är Figaros bröllop på Göteborgs operan med kultur och idé historie klassen. Det är faktiskt väldigt mysigt att göra sådana här utflykter lite då och då istället för att skriva ton med rapporter och uppsatser.

Annars händer inte så mkt mer än att  jag har religionsdebatt och att min kära mormor åker hem!! Usch...
Mamma kommer hem från Indien på söndag så det längtar man efter.

Åh jag är verkligen så himla skoltrött nu, vill ta studenten och börja jobba! Detär ju så himla mörkt på morgonene också så  det är inte konstigt att man blir deprimerad.... åhhhhhh! Jullovet vill jag ha NU!

Såg några bilder på Eva Longoria från Victoria Secret fashion show. Kul att hon också kör på Cavallis kollektion från H&M.

image42


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0