heeeeelg

Finally är det helg och snart sitter man i en bil på väg till skåne :) Dagen har varit sååå lång men fått mycket gjort i skolan faktiskt. Stackarna A-M och J är sjuka.. krya på er hjärtanen !

Skall upp och packa nu, har inte gjort det. usch. Denna helgen är verkligen så uppskattad behöver verkligen en helg nu, är helt slut i fysiskt och psykiskt, mesta dels psykiskt iaf.

Nu är mina tjejer i Stockholm på utbildning, åh vad kul :) och resten av ganget skall till ME ikväll, sedan utgång, också kul, men jag behöver verkligen ta det lugnt, säger som min lärare, jag är ett ånglok som hela tiden kör max. Inte bra.

Nu skall min syster hjälpa mig med några låtar. Hinner kolla lite på idol innan vi åker, Marie är lätt grymast där ! You go girl!
 
Nu bär det av
trevlig helg allihop!

vill ha ny träningskläder gärna ett set a´la detta

image17

EFTERLYSNING: Någon som vet vart man kan hitta ett rosa ipod nano fodral man kan sätta fast på armen? Hör av er!



Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0