Victoria Beckham dieten = plåga!

Yes utgång igår! Sjukt kul, Började kvällen på Chez vid sju tiden, träffade hela gänget där, sedan drog jag T och S till Farellis för en drink där, och sedan var det Deep som gällde. Det var inte drag som saknades där iaf. Kom hem runt 4 så är jätte trött idag. Försöker komponera ihop en redovisning tills imorgon, inte så stor men den måste ändå göras... Pratade nyss med AM i telefon, verkar bli bra planer för nyår iaf, ser man fram emot!.

Så här i juletider brukar folk ofta lägga på sig ett kilo eller två, men inte i år för mig iallafall. Hade bestämt mig i söndags för att köra Vitoria Beckham dieten, vilket innebär endast frukt och grönt. Planen var att köra den i fem dagar. Klarade en hel dag och sedan förstod jag hur mycket man uppskattar mat!. Gick helt enkelt inte. Men däremot var det en bra rensning av kroppens slaggprodukter. Har bestämt mig nu för att träna ännu mer i stället och verkligen inte äta allt julgodis. Godiset eller godis och snacks överhuvudtaget brukar inte vara ett problem då jag inte är så super förtjust i det. Men däremot är maten min lilla fälla. Men det är bara att försöka hålla tassarna borta!
Ett tips är att ALDRIG ens testa Victoria Beckham dieten, bara för rensing av kroppen iaf. !

Och bara för att kompletera detta lilla inlägg kommer självklart en bild på supersnygga Victoria Beckham

image64

Nu samhällsarbetet!

Ciaociao!

Kommentarer
Postat av: Lalla

Ok love, supersnygga Victoria Beckham, men framförallt

supermagra Victoria Beckham. Lägg märke till ordvalet, supermagra inte supersmala.
De är inget att söka efter att se ut sådär. Jag tror inte Vickan läst någon biologi, i alla fall inte Human Physiologi, för i så fall skulle hon nog akta sig för att behandla kroppen så. I mean diabetes (and a crapload of other bad things) here I come!

Puss puss

2007-12-18 @ 13:22:59
Postat av: joanna

Bra bloggande gumman :)
håller ockå med om att hon är sjukt smal men ack så snygg

2007-12-22 @ 14:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0